חמישה עיצובים מרשימים למטבחי חוץ שיפתחו לכם את התיאבון

טרנד מטבחי החוץ צובר תאוצה ומתפשט ברחבי הארץ כפתרון חדשני לאיכות חיים. מטבחי החוץ מתפקדים כגרסה קומפקטית של המטבח המסורתי והם ממוקמים בגינה, בחצר או במרפסת להקניית חווית בישול ואירוח יוקרתית ושונה. העושר שהם מעניקים לכל בית מתבטא בחידוש ובנוחות, אך לא מסתכמים בכך. כחלק מן החלל החיצוני של הבית, מטבחי החוץ הם אלמנט עיצובי זוהר שמקרין בעוצמתו על כל המרחב האסתטי בו הוא שוהה. מטבח חוץ המעוצב באופן שמתכתב ומתמזג עם הסביבה שלו הופך ליצירת מופת המשלבת יופי ופאר חסרי מתחרים.

 גינה כפרית

1

התמונה נלקחה מאתר:

https://kalamazoogourmet.com/lifestyle/outdoor-kitchen-gallery/chicago-illinois2 /

כלי עיצוב מתוחכמים מאפשרים להביא את הכפר למרכז העיר, וכבר אין צורך לאמץ נוף מרוחק מהסביבה העירונית כדי ליצור את האווירה הקסומה של הכפר. שימוש באבן ובעץ הוא בחירה מצוינת לעיצוב של גינה כפרית והיישום בגינה זו מקבל גוון אותנטי באמצעות הנטייה לגוונים בהירים ולרבגוניות בבחירת האבנים. מטבח החוץ מתמזג באופן מושלם עם הגינה, כאשר הוא עושה שימוש חלקי באותו החיפוי ממש של הקירות ושל גדר הגינה. הניגודיות בין הנירוסטה של המגירות, של התנור ושל הגריל לבין האבן הבהירה גורם למטבח להיראות כאילו הוטבע עמוק בגינה והפך להיות חלק מהותי בה.

בר פתוח

2

התמונה נלקחה מאתר:

https://www.houzz.com/photos/3297379/Outdoor-Living-Addition-contemporary-patio-tampa

חלל פתוח למחצה יוצר שילוב מושלם בין חוץ לפנים ובמטבח הזה הדבר מתבטא באיזון מחושב בין שני עולמות עיצוביים שונים לחלוטין. הטבעי והמודרני משתלבים זה בזה בכל היבט כאשר אלמנטים טבעיים כמו הצמחייה החיצונית או העץ והאבן הפנימיים מסודרים בקפדנות גיאומטרית. האיזון ממשיך עם האלמנטים השונים בחדר אשר חלקם מסורתיים במהותם ואחרים מודרניים במהותם. המטבח כאחד מהם, מעוצב בסגנון מודרני הכולל שימוש בבטון ובאלומיניום וכך גם הוא תופס צד בחלל העיצובי ותורם לאיזון.

חממה

3

התמונה נלקחה מאתר:

http://www.hgtv.com/design-blog/outdoors/7-of-our-favorite-outdoor-cooking-and-dining-areas

עם גגון של חממה וצמחייה מסודרת המשמשת כגבול, אווירה קלאסית וחמימה שוררת בגינה כולה. האלמנטים השונים מצייתים לאווירה זו תוך נטייה בולטת לחומרי גלם מסורתיים, כאבן בהירה, עץ וקש. המטבח מצטרף לעיצוב הכללי ששורר בגינה כולה ועוטה על עצמו את האבן הבהירה שמושלת בחלל, מפנה רק מספיק מקום למתכת כדי להדגיש את הפונקציונאליות שלו כמטבח.

אח חופשית

4

התמונה נלקחה מאתר:

http://www.hgtv.com/design-blog/outdoors/12-outdoor-kitchens-that-will-get-you-outside

עיצוב המטבח כולו נע ומתאים את עצמו לאלמנט המיוחד ביותר בחצר שמהווה את המרכז שלה – האח. האח החמימה שמזמינה את הנוכחים לסבוב אותה היא מפגש בין עיצוב מסורתי לעיצוב מודרני, אח אשר ברור שעוצבה למטרות מודרניות ושומרת על עיבוד ותכנון מדויקים ומוקפדים, אך היא עושה זאת באמצעות מנגנון מסורתי אשר מודגש באמצעות חומרי הגלם. המטבח עוקב אחר האח, סובב אותה בנטייתו והעיצוב שלו מאזין לה ומחקה אותה.

יופי עירוני

5

התמונה נלקחה מאתר:

http://outdoor-kitchen.domicile.co.il/

סגנון מודרני בולט מצוי במרפסת הזו אשר משקיפה על נוף עירוני. הנטייה לצבעים ניטראליים מדגישה את האלמנטים הצבעוניים והטבעיים הבודדים שהושמו בקפידה. המטבח שומר על הקו של המרפסת כולה, נוקט צבעים כהים אשר מתאימים באופיים לגוונים השוררים במרפסת ומתהדר בעיצוב מינימליסטי אשר מתאים לסגנון המודרני שמגיע מכל עבר.

 

ליצירת קשר