מידע על צמחי גינה ודוחי חרקים

עם בוא עונת הקיץ והטמפרטורות עולות, משתלטים על הגינה החרקים והמזיקים למיניהם. בעבר הדרך להתמודד עם חרקים ומזיקים הייתה באמצעות חומרים כימיים שפוגעים בסביבה, היום קיימות שיטות טבעיות וירוקות שעושות את אותה עבודה. הנה כמה דרכים פשוטות ואקולוגיות לטיפוח צמחי גינה והרחקת חרקים.
בין אם אתם מטפלים ומעצבים את הגינה בעצמכם או נעזרים בשירותי עיצוב גינות מקצועי,

לפני שתקבלו מידע על ה"איך?" הנה כמה דברים מהותיים על ה "למה?"

למה מומלץ להפסיק את השימוש בחומרים כימיים?
המגמה לעבור לחומרים ידידותיים לסביבה אינה נובעת רק מהרצון לבטא חזון הירוק. קיימת סכנת פגיעה במי השתייה שלנו ושל בעלי החיים. חומרים כימיים מכילים מרכיבים רעילים והתפרקותם הטבעית איטית באופן משמעותי. לכן, הם מסוכנים לבני אדם ולבעלי חיים שנמצאים בקרבה. אם יש לכם גינה שיקרה לליבכם ואתם נעזרים בשירותי עיצוב גינות יוקרה, שימו לב שהחומרים שהחברה משתמשת הינם חומרים ידידותיים לסביבה.

פתרונות דוחי חרקים כחלק בלתי נפרד משירותי עיצוב גינות:

כאשר מזמינים חברה מקצועית לעיצוב גינות, ובפרט עיצוב גינות יוקרה, תקבלו המלצות להתמודדות עם חרקים ומזיקים לגינה. מלבד חומרים ירוקים, ישנם פתרונות מצוינים לטיפול בחרקים שמקורם, תתפלאו, בגינה עצמה! היתרון הוא כפול: אתם נהנים מטיפוח צמחים מגוונים בגינתכם וגם מטפלים ושומרים באופן טבעי וללא התערבות של חומרים כימיים על הצמחים השונים, הדשא, השיחים והפרחים. בנוסף, כדאי כלכלית, היות ואתם לא משלמים על שירות או מילוי חומרי הדברה כל עונה, ה"מדבירים" שלכם חיים בגינה.

ולמה הכוונה?
הגנה טבעית- צמחי גינה וצמחי תבלין כפתרון להרחקת חרקים.

אפשר לשלב בין צמחי הגינה דוחי חרקים, צמחי גינה רבים משמשים בעצמם כמרחיקי חרקים. הצמחים המוכרים ביותר בקטגוריה זו הם: רוזמרין, עירית, בזיליקום (ריחן), מרווה, נענע, טימין, גרניום ושום. מלבד צמחים אלו הידועים גם כצמחי תבלינים, ישנם פרחים דוחי חרקים כמו שיח ההדס הריחני או פרח כובע הנזיר היפהפה.

פזרו את הצמחים דוחי החרקים בכל הגינה:

כל חברת עיצוב גינות מקצועית תדע להמליץ לכם על פיזור מאוזן ונכון של סוגי צמחי גינה דוחי חרקים. מומלץ לפזר את הצמחים בכל רחבי הגינה ולא להתמקד בפינה אחת. בדרך זו, הגינה שלכם נשמרת בריאה באופן אחיד. לדוגמה, כנגד עכברים או חולדות, שתילת צמחי מנטה ברחבי הגינה תרחיק אותם. כמו כן, את השום שידוע כמרחיק מזיקים טבעי בעציצים תלויים שיוסיפו גם יופי ואותנטיות לגינה.

סוד טבעי להרחקת חרקים:

לסיום, הנה טיפ סודי בו תוכלו להשתמש כפתרון מיידי להרחקת חרקים במקרה והצמחים שלכם לא מספיקים. קטפו כמה מצמחי התבלינים בגינתכם, אפשר להתמקד בזן אחד או לשלב כמה מהם. השרו את הצמחים במים חמים-רותחים למשך 36 שעות. סננו את הצמחים ואת המים, העבירו לתוך כלי התזה על צמחים. התיזו את התמיסה הטבעית הביתית על הצמחים המושכים חרקים ותיווכחו בתוצאות.

ליצירת קשר